Müşteri İletişim Merkezimizin "sesle yönlendirme" özelliği ile artık tuşlama yapmadan, arama nedeninizi sadece birkaç kelime ile ifade ederek hizmet alabilirsiniz.
Self servis hizmetlerimiz sayesinde bireysel emeklilik, hayat ve ödeme güvencesi sigortası ürünleriniz hakkında dilediğiniz zaman müşteri temsilcisine bağlanmanıza gerek kalmadan bilgi alabilirsiniz.
Garanti BBVA Emeklilik üyesi olsanız da olmasanız da Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak tüm menüyü dinlemeden, işlemler arasında seçim yapmadan aklınıza takılan tüm sorulara hızlı ve kolayca cevap alabilirsiniz.
Resmi tatiller hariç, hafta içi 08:30–17:30 saatleri arasında 444 0 336 Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak müşteri temsilcilerimizle görüşebilir, ayrıca 7 gün 24 saat dilediğiniz zaman "sesle yönlendirme" özelliğini kullanarak müşteri temsilcisine bağlanmadan hizmet alabilirsiniz.
Tüm operatörlerden alan kodu çevirmeden 444 0 336 Müşteri İletişim Merkezimize ulaşabilirsiniz. Bu numarayı cep telefonunuzdan aradığınızda sabit hat gibi ücretlendirilir. Eğer sabit hat aramalarını içeren konuşma paketiniz varsa ekstra ücret alınmaz.
Şirketimiz tarafından yapılan dış aramalarda 444 0 336 numaralı Müşteri İletişim Merkezi numaramızın yanı sıra 0212 334 77 55 numaralı hattımız da kullanılmaktadır.