Bireysel İnternet Hesaplama Aracı İletişim Formu Hemen Başvur

Firmalar İçin OKS İşlemlerini Yapacak Yetkili Kişi Ekleme veya İptal Formu

Otomatik BES işlemlerini yapmaya yetkili kişiyi/kişileri eklemek veya mevcut yetkili kişiyi/kişileri iptal etmek için “Otomatik BES İşlemlerini Yapmaya Yetkili Kişi Ekleme veya İptal Formunu” doldurarak, imzalı ve kaşeli  bir şekilde ve firmanıza ait imza sirküleri ile birlikte otomatikbesbelge@garantibbvaemeklilik.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.

Otomatik BES İşlemlerini Yapmaya Yetkili Kişi Ekleme veya İptal Formuna ulaşmak için tıklayın.

Form, imza sirkülerinde yer alan kişi veya kişiler tarafından imzalı ve kaşeli olmalıdır.

Formda yer alan “Grup Kodu ve Unvanı” alanlarının doldurulması gerektiğini hatırlatmak isteriz.

Yetkili Kişi Eklemek için:

    • Eklenecek kişi için formda İŞLEM YETKİSİ OLACAK KULLANICI BİLGİLERİ altındaki tüm bilgileri doldurun.
    • Tüm işlemlerden aynı kişi sorumlu olacak ise sadece “Kullanıcı 1” için tüm bilgileri doldurmanız ve Yetkili Olduğu Konular için “Hepsi” alanını işaretlemeniz yeterlidir.
    • Eğer çalışan sözleşmelerinin oluşturulmasından, çalışan durum güncellemesinden ve ödeme işleminden farklı kişiler sorumlu olacak ise, her bir kişi için bilgileri ayrı ayrı doldurun ve Yetkili Olduğu Konular alanından ilgili yerleri işaretleyin.

Yetkili Kişi İptal İşlemi için:

    • İptal edilecek kişi için formda TANIMI İPTAL EDİLECEK YETKİLİ KİŞİ alanındaki tüm bilgileri doldurmanız gerekmektedir.

Formda eksik bilgi olması durumunda işleminiz ne yazık ki gerçekleştirilemez. Böyle bir durumda, eksik bilginin ne olduğuyla ilgili tarafımızdan size dönüş sağlanacaktır.

Güncellemenin yapılması için formu göndermeniz yeterlidir, başka bir işlem yapmanıza gerek yoktur.

Güncelleme işlemleri en geç bir iş günü içinde tamamlanır, işlem tamamlandığında yeni yetkili kişinin/kişilerin e-posta adresine “Kurumsal İnternet Şube’ye Giriş Yapın” konulu e-posta gönderilir.

Size Daha Fazla Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Detaylı Bilgi