Otomatik BES işlemlerini yapmaya yetkili kişiyi/kişileri eklemek veya mevcut yetkili kişiyi/kişileri iptal etmek için “Otomatik BES İşlemlerini Yapmaya Yetkili Kişi Ekleme veya İptal Formunu” doldurarak, imzalı ve kaşeli bir şekilde ve firmanıza ait imza sirküleri ile birlikte otomatikbesbelge@garantibbvaemeklilik.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.
Otomatik BES İşlemlerini Yapmaya Yetkili Kişi Ekleme veya İptal Formuna ulaşmak için tıklayın.
Form, imza sirkülerinde yer alan kişi veya kişiler tarafından imzalı ve kaşeli olmalıdır.
Formda yer alan “Grup Kodu ve Unvanı” alanlarının doldurulması gerektiğini hatırlatmak isteriz.
Formda eksik bilgi olması durumunda işleminiz ne yazık ki gerçekleştirilemez. Böyle bir durumda, eksik bilginin ne olduğuyla ilgili tarafımızdan size dönüş sağlanacaktır.
Güncellemenin yapılması için formu göndermeniz yeterlidir, başka bir işlem yapmanıza gerek yoktur.
Güncelleme işlemleri en geç bir iş günü içinde tamamlanır, işlem tamamlandığında yeni yetkili kişinin/kişilerin e-posta adresine “Kurumsal İnternet Şube’ye Giriş Yapın” konulu e-posta gönderilir.